Followers

Pages

Monday, July 5, 2010

Contest: I LUV Tupperware Brand!!!!

Salam..



Tupperware..Tupperware..Tupperware.. 1 brand bekas yg paling pemes.. Bukan membodek tapi realiti.. Dulu, masa saya kecik2, sy xtau apa sebenarnya Tupperware..tapi,kalo nak tapau makanan, mesti ckp cmni.. "Nanti buh (letak) makanan dalam tupperware eh.."

Walaupun sy xtau yg tupperware tu sebenarnya satu jenama, tp yg sy tau masa kecik2 dulu, tupperware tu adalah 1 bekas yg kita leh isi makanan.. Dan, smpai sekarang saya mengaplikasikan makna tersebut.. Hahaa..

Penah jugak, sy jadi pelik bila tupperware ada mengeluarkan bekas yg berbeza2..contohnya bekas air
(ala, yg kita leh minum air ikut tudung kat ats tu..yg ada muncung tu).. Ye lah, masa kecik2 dulu, mind set sy, tupperware = bekas isi makanan.. x ke pelik bila bekas isi makanan da jadi bekas air?? Lepas tu, br la sy tau, rupe2nya tupperware ni byk jenis bekas ada..dari sekecik2 bekas (yg penah sy ada yg kita leh isi kicap tu) sehinggalah yg sebesar2 bekas tupperware.. Apa lagi, bekas yg isi air bermuncung tu, sy terus bawak p skolah..siap minum air dpn kawan dgn penuh bgaya lagi tau! (nak menunjuk botol baru lah katakan..huhu)

Apepun, sememangnya sy membesar dengan dunia tupperware sehingga skrg.. Tupperware oh tupperware.. Xmenyesal dan xrugi kalo beli wooo.. I Luv Tupperware Brand!!!!Yeah..yeahhhhh~~



**********************************************


Contest I Luv Tupperware ini dianjurkan oleh IBU DINI..

Sape yg nak beli tupperware, meh klik beramai2 kat tupperwarebrandibudini

Tarikh tutup penyertaan: 31 Julai 2010



Pemenang akan menerima:



Kena lengkapkan slogan (tidak mlbihi 20 perkataan)

Slogan saya:
"Saya nak menang hadiah set ramadan kerana saya nak isi biskut raya yang saya buat dalam bekas yang cntik supaya semua orang akan tertarik dengan biskut saya!!!"

Pe tunggu lagi.. Meh la join ramai2.. :)

0 comments: